רגב מכריזה על הוזלה בתעריפי התחבורה הציבורית

    צבי טסלר No Comments on רגב מכריזה על הוזלה בתעריפי התחבורה הציבורית

    שרת התחבורה מירי רגב הודיעה על שינויים בשיטת התשלומים בתחבורה הציבורית: חיילים ואזרחים ותקים יוכלו לנסוע בחינם ותינתן הנחה של 33% לבני 26-18 ו-50% לתושבי הפריפריה וליישובים באשכול סוציו-אקונומי נמוך

    אוטובוס/תחבורה ציבורית
    תחבורה ציבורית | ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התחבורה מירי רגב, הכריזה היום (שלישי) על רפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית, שמטרתה עידוד השימוש בתחבורה וסיוע בהורדת יוקר המחיה. עלות שנתית של ההוזלה מוערכת ב-740 מיליון שקלים.

    עיקרי הרפורמה

    חיילים משוחררים יוכלו לנסוע במשך שנה שלמה ללא תשלום לאחר שחרורם מהצבא.

    נסיעה חינם בכל אמצעי התחבורה הציבורית בישראל לאזרחים ותיקים: עד כה נהנו מנסיעה חינם רק גילאי 75 ומעלה. במתווה החדש תוענק הטבה זו לכל אזרח ותיק, נשים מגיל 62 וגברים מגיל 67, תוך הרחבת מעגל הזכאים במאות אלפי משתמשים.

    50% הנחה על מנוי "חופשי חודשי", לאנשים עם מוגבלויות וזכאי הביטוח הלאומי.

    הנחה של 33% במחירי התחבורה הציבורית לבני 18-26.

    הנחה של 50% במחירי הנסיעה ביישובי הפריפריה והנחה של 50% ליישובים מוחלשים. מדובר ב-200 רשויות שבהם גרים 65% מתושבי המדינה.

    חופשי חודשי מעל 75 ק"מ (כולל רכבת) ירד מ-610 שקלים ל-500 שקלים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני מברך את שרת התחבורה מירי רגב על הרפורמה החדשה במחירי התחבורה הציבורית. ממשיכים לעבוד למען כל אזרחי ישראל".

    ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית הגיב: "אנו מברכים את השרה רגב על הרפורמה אותה רגב מקדמת. זהו שלב ראשון בדרך לייצר תחבורה ציבורית זולה, אמינה ויעילה. צעד זה יחד עם שיפור מעמד הנהג, יגביר את השימוש בתחבורה הציבורית ויסייע בהפחתת הפקקים. אנו נמשיך לפעול לאפשר גם נסיעות חינם לנהגים".



    0 תגובות